Monday 25 April 2011

UCAPAN DARI PENGERUSI GB4B PERAK MERANGKAP PRESIDEN GB4B MALAYSIA

Assalamu’alaikum
Salam 1 Belia 1 Malaysia
Saya selaku Pengerusi GB4B Negeri Perak merangkap Presiden GB4B Malaysia, mengucapkan selamat datang kepada semua pelawat-pelawat laman blog rasmi GB4B Perak.
Semoga dengan adanya laman blog ini GB4B Perak akan mendapat memberikan maklumat serta informasi tentang aktiviti dan apa juga agenda yang bakal di jalankan oleh GB4B negeri Perak.
Saya juga memanjatkan rasa kesyukuran kepada Allah SWT kerana telah memberikan rahmat serta hidayahnya sehingga terbinanya laman blog ini.
Para pelawat sekalian, dengan adanya laman blog ini kami di GB4B Perak amat berharap ianya dapat membantu para belia untuk terus mara serta maju kehadapan demi untuk menaikkan taraf serta membela golongan-golongan belia semua peringkat di Negeri Perak khususnya dan Negara Malaysia amnya.
Saya juga mengambil kesempatan ini menjemput para pelawat sekalian untuk melawat laman web GB4B Malaysia melalui pautan yang terdapat di dalam laman blog ini. Laman ini juga mempunyai pautan yang berkaitan dengan belia seperti laman web Kem. Belia dan Sukan Malaysia. Disini juga terdapat pautan di mana para pelawat boleh memeriksa daftar pemilih serta beberapa pautan yang lain.
Akhir kata, saya mengucapkan selamat melayari laman blog rasmi kami dan sambutlah kata keramat Gerakan Belia 4B..’BERGERAK’. Sekian saya sudahi dengan Wabillahi taufik wal hidayah, wassalmu’alaikum warah matullahi wabarakatuh

No comments:

Post a Comment