Wednesday 25 April 2012

SETINGGI-TINGGI TERIMA KASIH KEPADA MAJLIS BELIA MALAYSIA

Saudara Maliki (Presiden MBM) mengenakan pakaian sekolah
kepada pelajar yang terlibat dalan kejadian banjir tersebut


Belia 4B perak mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada Majlis Belia Malaysia di atas keprihatinan yang diberi kepada mangsa-mangsa banjir di daerah Kinta dan Tapah.

Prihatin dengan nasib yang menimpa penduduk mangsa banjir di Kuala Dipang terutamanya pelajar-pelajar sekolah, Majlis Belia Malaysia (MBM) dengan kerjasama Majlis Belia Negeri Perak dan Majlis Belia Daerah Kampar telah menghulurkan bantuan berupa pakaian sekolah kepada 218 pelajar iaitu dari 7 buah sekolah rendah dan 5 buah sekolah menengah.

Bantuan ini disampaikan oleh Presiden MBM, Sdr Mohamed Maliki Mohd Rapiee di Majlis Penyerahan Sumbangan kepada Murid & Pelajar Sekolah Daerah Kinta Selatan yang diadakan di Dewan Dato Azman Mazalan, Kampar, Perak pada jam 11 pagi tadi dengan harapan agar dapat meringankan sedikit beban mangsa banjir yang juga turut kehilangan banyak harta benda. Walau bagaimanapun, penduduk amat bersyukur kerana tiada kemalangan jiwa berlaku ketika bencana tersebut.

Presiden Majlis Belia Negeri Perak, saudara Khairul Anwar El-Sazali juga turut hadir bersama dengan Pengerusi Majlis Belia Daerah
Sehubungan dengan itu juga, Pengerusi Gerakan Belia 4B Perak yang juga merupakan Presiden GB4B Malaysia mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada MBM diatas keprihatinan yang telah ditunjukkan.

Beliau juga tidak lupa mengucapkan jutaan terima kasih kepada Presiden MBM kerana telah sama-sama turun padang dalam usaha memberikan bantuan tersebut.


Untuk bacaan lanjut sila <klik>

No comments:

Post a Comment