Friday 20 July 2012

UCAPAN TAHNIAH BUAT SAUDARA SAIFUL ADLI

Ucapan setinggi-tinggi tahniah kepada saudara Saiful Adli Mohd Arshad pengerusi gerakan belia 4B Teluk Intan yang juga merupakan Timbalan Pengerusi GB4B Perak diatas penerimaan Anugerah Belia Negara Peringkat Negeri Perak.

Beliau yang juga merupakan seorang peguam sememangnya dikenali di kawasan Teluk Intan atas kerja-kerja kemasyarakatan serta kebajikan melalui GB4B Teluk Intan.

Dalam pentas politik pula, beliau yang juga Naib Ketua Pemuda bahagian Teluk Intan sangat aktif didalam menjayakan program-program terutamanya yang menjurus kearah orang-orang muda.

Pun begitu, kekangan masa sebagai seorang peguam tidak menghalang beliau daripada terus berkhidmat sebagai seorang pemimpin Pertubuhan atau badan bukan kerajaan dengan mengambil kira semua aspek termasuklah kebajikan ahli dan masyakat keliling.

Gerakan Belia 4B Perak mewakili seluruh ahli disemua peringkat amat berbangga dengan dengan pencapaian serta prestasi yang ditunjukkan oleh beliau dalam memegang amanah sebagai seorang pemimpin yang memimpin begitu ramai anak-anak golongan muda dari kalangan ahli 4B.

Penghargaan dan anugerah ini adalah bukti kemampuan beliau sebagai seorang pemimpin yang disegani, tegas serta berhemah.

Mua'amar Ghadafi Jamal yang juga merupakan Presiden GB4B Malaysia juga melahirkan rasa bangga beliau dan mengucapkan setinggi-tinggi tahniah.

Gandingan rapat kedua-dua pemimpin serta kepimpinan belia yang lain sudah pastinya akan membawa perubahan terhadap belia dimasa kini dan akan datang. Tahniah sekali lagi. BERGERAK-BERGERAK-BERGERAK
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment