Tuesday 15 May 2012

SELAMAT MENYAMBUT HARI BELIA

Salam 1Belia 1Malaysia,

Saya serta barisan Jawatankuasa Khidmat Masyarakat & Rakan Muda Majlis Belia Malaysia dengan ikhlasnya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Belia Negara 2012 kepada seluruh rakan-rakan belia.

Kita semua perlu bersyukur dengan suasana serta kesejahteraan yang sedang kita kecapi di Negara ini.

Ini semua adalah hasil kesungguhan semua rakyat Malaysia khususnya golongan belia yang telah mencurahkan segala bakti demi kesejahteraan dan pembangunan yang berterusan.

Kesungguhan ini dapat dilihat melalui peningkatan terhadap aktiviti kesukarelaan, keusahawanan serta kesukanan. Dunia telah mengiktiraf Belia Malaysia sebagai Belia yang berkualiti melalui kepimpinan serta Program Transformasi sedia ada.

Penubuhan YCare Majlis Belia Malaysia www.ycare.my merupakan bukti kukuh komitmen berterusan MBM terhadap pembangunan belia di Negara ini. Pelbagai inisiatif telah dan sedang diambil bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan agar dapat mencapai objektif serta menjadi platform untuk rujukan bagi belia masa kini.

Marilah bersama-sama memeriahkan lagi Himpunan Jutaan Belia 23hb-27hb Mei 2012 di PutraJaya bersama YAB Perdana Menteri Malaysia.

YCare Pemangkin Pembangunan Negara!!!

Ikhlas daripada Bro @R. Abdul Rizam Mohd Akhir. Exco Majlis Belia Malaysia dan
GB4B Malaysia
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment